Síť drogerií Rossmann spustila novou věrnostní kampaň s italskou značkou cestovních zavazadel a tašek Bric’s. Kampaň běží v celé síti od května do 14. srpna letošního roku. Za každých 100 Kč nákupu získá zákazník jeden bod, při nasbírání 20 bodů si může nakupující vybrat tašku Bric’s za cenu od 40 Kč. Na výběr bude v drogeriích Rossmann z pěti různých typů tašek od toaletních taštiček, kabelek přes rameno a ve velikosti příručních zavazadel. V předchozí kampani nabízela síť šperky Liora.

Odchod z pořadu ani ne po roce
Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Rozhovor s ředitelkou Economie
Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě

Detailní výsledky volby
Rada ČT je kompletní, Senát zvolil šest nových radních

Na webu přidá tři nové pořady
Šéfredaktorem Reflexu bude Martin Bartkovský, moderuje také Prostor X

Rozhovor s generální ředitelkou