Drogerie a parfumerie Rossmann ve Velkém Meziříčí přivítala zákazníky ve zrekonstruované prodejně - s přehlednou sortimentní navigaci, novými pokladnami či moderním řešení vstupních dveří. Renovace obchodu je součástí dlouhodobé strategie řetězce Rossmann odstartované začátkem letoška novým logem, sloganem a zákaznickým časopisem, rekonstrukce se letos dočkají dvě desítky jeho poboček po celém Česku. Celkově tu má německý Rossmann 131 prodejen, zaměstnává přes 800 lidí.
Při změnách prodejen Rossmann klade důraz na intuitivnost, přehlednost, čistý, moderní design. Prodejny vybavuje šetrnějším LED osvětlením, modernějšími pokladnami či novým způsobem prezentace dekorativní kosmetiky. Na slevy či vybrané výrobky upozorňují nová akční čela. Přibyl sortiment luxusní péče o pleť a vlasy a zároveň se rozšířila nabídka zdravé výživy.

Marketér Martin Charvát vede komunikaci vládního projektu digitalizace
