Národní federace hudebního průmyslu rozeslala v podobě PDF první číslo čtvrtletníku Svět vinylů, pro první kvartál 2018. Jde o přehled novinek, redakci vede Josef Vlček. „Vzhledem k rostoucí oblibě tohoto specifického formátu jsme přistoupili k této formě jeho propagace,“ vzkazují gramofirmy.

Drogerie Teta oslovuje rodiny s dětmi

Drogerijní řetězec umožní rodičům, aby zakoupenou svačinku rozbalily dětem už před zaplacením. Svůj přístup podpoří kampaní.

Rodiny s dětmi láká drogerie i na výhodné klubové nabídky

Rodiny s dětmi láká Drogerie Teta i na výhodné klubové nabídky

Teta Drogerie se při probíhajícím redesignu svých prodejen začíná zaměřovat na rodiny s malými dětmi. Pro Médiář to uvedl David Vejtruba, marketingový ředitel společnosti P. k. Solvent, která tento drogerijní řetězec vlastní. „Chceme ukázat, že Teta Drogerie je pro rodiny s malými dětmi vhodné prostředí. Nabídneme jim například možnost koupit si a otevřít svačinku přímo v drogerii ještě před zaplacením a budou zde mít i speciální balení s ubrousky. Také pro ně chystáme speciální cenové nabídky, které se budou vázat nejčastěji na naši klubovou kartu. Doufáme, že se rodiny s malými dětmi stanou našimi klubovými zákazníky,“ řekl Vejtruba.

Prostředí uzpůsobené těmto rodinám už lze najít ve všech redesignovaných a „remodelovaných“ prodejnách Teta Drogerie, kterých je zhruba 310. Redesign prodejen začal v roce 2012, jeho cílem bylo přilákat do drogerie více žen a prodloužit jejich nakupující dobu. V současnosti zbývá podle Vejtruby přestavět ještě zhruba 730 prodejen. Vhodnou motivaci k pokračování redesignu podle něj představuje skutečnost, že 310 remodelovaných obchodů už vytváří víc než polovinu obratu celého řetězce.

Na přístupnost obchodů rodinám s malými dětmi upozorní také větší reklamní kampaň, která odstartuje dnes večer televizním spotem v kanálech skupin Prima a Nova, který bude doplňovat komunikace v místech prodeje, online reklama a částečně tištěná inzerce.

Kampaň poběží podle původního plánu do začátku srpna, o jejím dalším pokračování firma rozhodne podle průběžných výsledků. Vytvořila ji agentura Labstore z uskupení Young & Rubicam Group, televizní spot režíroval Alexandr Lauf v produkci společnosti Boogie Films.

Součástí redesignu Drogerií Teta bylo vytvoření nového loga a vizuálního stylu, který navrhla společnost Dynamo Design, a dále nového interiéru prodejen, realizovaného firmou Moris design Radomíra Klofáče. Koncept prodejny se dotvářel podle výsledků výzkumu zákaznických názorů od TNS Aisa a byl šit na míru ženám, které v Tetě nakupují.

Redesignované prodejny už tvoří nadpoloviční většinu obratu řetězce

Redesignované prodejny už tvoří nadpoloviční většinu obratu řetězce