Drogerie Teta změnila svůj web v magazín pro ženy o kosmetice

Drogerie Teta se na webu pustila do content marketingu. Společnost Solvent, která zmíněnou síť drogerií provozuje, se snaží povýšit web Tety z běžné firemní prezentace na úroveň pravidelně aktualizovaného magazínu pro ženy o kosmetice.

Nově spuštěný portál připravila agentura Sprinx Systems, běží na platformě Kentico, počítá se s pokročilou marketingovou automatizací, pravidelným masivním rozesíláním newsletterů pro členy věrnostního programu Teta klub i personalizací obsahu. V digitálním marketingu se Teta opírá také o mobilní aplikaci (verze pro Android má přes 50.000 stažení), Facebook (s více než 60.000 fanoušků) a videokanál na YouTube.

Web samozřejmě slouží jako prodejní nástroj, kromě sekce Nákup nicméně má i sekci Inspirace, rozdělenou na podsekce Vlasy, ObličejTělo. Právě v něm mají původní materiály místo.

Rozšíření webu Tety o obsah souvisí s dosavadní marketingovou strategií české sítě drogerií. Teta poslední tři roky věnovala značné expanzi a rebrandingu svých prodejen. Po modernizaci firemního loga přišly na řadu také investice do růstu v online prostředí. Vedle kosmetiky, krásy a zdraví se má web postupně rozrůstat o další témata.

Síť drogerií Teta funguje 19 let, v Česku provozuje 500 obchodů pod značkou Teta a 270 Top Drogerií.