Drogerie Teta se na webu pustila do content marketingu. Společnost Solvent, která zmíněnou síť drogerií provozuje, se snaží povýšit web Tety z běžné firemní prezentace na úroveň pravidelně aktualizovaného magazínu pro ženy o kosmetice.
Nově spuštěný portál připravila agentura Sprinx Systems, běží na platformě Kentico, počítá se s pokročilou marketingovou automatizací, pravidelným masivním rozesíláním newsletterů pro členy věrnostního programu Teta klub i personalizací obsahu. V digitálním marketingu se Teta opírá také o mobilní aplikaci (verze pro Android má přes 50.000 stažení), Facebook (s více než 60.000 fanoušků) a videokanál na YouTube.
Web samozřejmě slouží jako prodejní nástroj, kromě sekce Nákup nicméně má i sekci Inspirace, rozdělenou na podsekce Vlasy, Obličej a Tělo. Právě v něm mají původní materiály místo.
Rozšíření webu Tety o obsah souvisí s dosavadní marketingovou strategií české sítě drogerií. Teta poslední tři roky věnovala značné expanzi a rebrandingu svých prodejen. Po modernizaci firemního loga přišly na řadu také investice do růstu v online prostředí. Vedle kosmetiky, krásy a zdraví se má web postupně rozrůstat o další témata.
Síť drogerií Teta funguje 19 let, v Česku provozuje 500 obchodů pod značkou Teta a 270 Top Drogerií.
Víc o loňském rebrandingu a rozdělení na síť Teta a Top Drogerie

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou
