Druhý ročník Prague International Advertising Festival proběhne 11. a 12. května 2011, v podzemí Národní galerie v Praze. Přihlášky do soutěže začne přijímat koncem února, ohlásili organizátoři.
„Reklamní festival v utajeném, betonovém podzemí budovy, která schraňuje díla tak zvaného vysokého umění, má svoji symboliku. Stejně jako nevázaný večírek nad výtvory Picassa, Braqa, Miroa a dalších velikánů,“ tvrdí výkonný ředitel festivalu Marek Hlavica. Jeho tým ale neskrývá, že pronájem prostoru má stát méně, než květnová premiéra akce v samém centru u Vltavy: „Někdejší kino v suterénu Veletržního paláce je pravým opakem honosného Žofína.“
Organizátoři chtějí přilákat víc lidí, proto se vedle reklamních agentur víc zaměří na zadavatele a média. Věří, že jim k tomu pomůže změna pravidel.
Tři skupiny soutěžních kategorií budou oceňovat nejen nápady kreativců, ale i vynalézavost, s jakou se reklamní sdělení dostanou k cílové skupině a jakou rekci v ní vyvolají. Myšleno je i na kreativní marketing dovedený až do fáze podpory prodeje. Navíc jedna reklama nebo kampaň bude moci bodovat v několika kategoriích současně.
„Současné dělení soutěžních kategorií podle mediatypů se přežilo. Dnešní reklama kombinuje nejrůznější přístupy a kreativní musí být i klient,“ míní Hlavica.
PIAF zachová i soutěžní kategorii pivní reklamy. Přidá další speciální soutěž pro reklamy, jejichž zadavatelem je stát a jeho instituce.

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Komentátor David Klimeš odchází z Aktuálně.cz

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec
