Debatu prezidentských kandidátů Jiřího Drahoše a Miloše Zemana Česko hledá prezidenta v úterý večer na Primě sledovalo podle oficiálního měření sledovanosti 2,2 milionu diváků starších 15 let. Hodinu a čtvrt trvající pořad začínal ve 20.15. Prima v době jeho vysílání dosáhla 48% podílu na tuzemském televizním publiku. Zájem o duel se v nejsledovanějším momentu dotkl hranice 2,6 milionu lidí. „Jednalo se o rekordní sledovanost v celé historii skupiny Prima,“ oznámila televize.
„Věřím, že jsme kandidátům nabídli prostor pro diskuzi, a zároveň jsme divákům představili neotřelý koncept politické debaty, který vyvolával velké emoce u obou táborů sympatizantů,“ prohlásil Marek Singer, generální ředitel Primy.
Záznam debaty na Facebooku měl ještě před půlnocí téhož dne čtvrt milionu zhlédnutí, druhý den překročil 300.000. Dalších skoro 100.000 uživatelů sledovalo duel na webu Primy.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí
