Na vysokoškoláky a absolventy cílí 3. ročník akce Nakafe, jež proběhne 25. dubna v Praze, Brně a Frýdku-Místku. Šestnáct členů Asociace komunikačních agentur (AKA) otevře brány zájemcům v rámci akce, již loni navštívilo 500 zájemců o práci v komunikaci. Vstup je grátis, lze přijít od 17 či od 19 hodin. „Počet návštěvníků z loňska překonáme,“ předpokládá Marek Hlavica, výkonný šéf AKA.

Duel Primy Drahoš-Zeman vidělo 2,2 milionu lidí

Sledovanost prezidentské debaty byla pro Primu rekordní za celých 25 let její historie.

Karel Voříšek především průběžně hlásil sledovanost pořadu. Foto: TV Prima

Karel Voříšek především průběžně hlásil sledovanost pořadu. Foto: TV Prima

Show Česko hledá prezidenta se odehrála v Hudebním divadle Karlín. Repro: TV Prima

Show Česko hledá prezidenta se odehrála v Hudebním divadle Karlín. Repro: TV Prima

Show Česko hledá prezidenta se odehrála v Hudebním divadle Karlín. Repro: TV Prima

Show Česko hledá prezidenta se odehrála v Hudebním divadle Karlín. Repro: TV Prima

Debatu prezidentských kandidátů Jiřího Drahoše a Miloše Zemana Česko hledá prezidenta v úterý večer na Primě sledovalo podle oficiálního měření sledovanosti 2,2 milionu diváků starších 15 let. Hodinu a čtvrt trvající pořad začínal ve 20.15. Prima v době jeho vysílání dosáhla 48% podílu na tuzemském televizním publiku. Zájem o duel se v nejsledovanějším momentu dotkl hranice 2,6 milionu lidí. „Jednalo se o rekordní sledovanost v celé historii skupiny Prima,“ oznámila televize.

„Věřím, že jsme kandidátům nabídli prostor pro diskuzi, a zároveň jsme divákům představili neotřelý koncept politické debaty, který vyvolával velké emoce u obou táborů sympatizantů,“ prohlásil Marek Singer, generální ředitel Primy.

Záznam debaty na Facebooku měl ještě před půlnocí téhož dne čtvrt milionu zhlédnutí, druhý den překročil 300.000. Dalších skoro 100.000 uživatelů sledovalo duel na webu Primy.