Obchodní dům Máj změnil název, koncept a vizuální identitu. Jedna z nejznámějších obchodních adres v Praze se nově jmenuje Pop-Up Máj. Název podtrhuje, že se Máj vydal cestou krátkodobých pronájmů, které dávají prostor klasickým, ale i experimentálním formám prodeje. Prvním krokem je nová akviziční kampaň na oslovení nájemců v režii agentury Story tlrs. O PR podporu se stará Topic PR.
Změnu symbolizuje slogan Vydělávejte v největším pop-up storu ve střední Evropě. Kampaň běžela od 27. května do konce června a mezi podnikateli měla za cíl rozšířit povědomí o nové možnosti prodeje. Měřítkem úspěchu je získání nových nájemců. „Už během prvních dnů od spuštění vygenerovala několik poptávek přeměněných v uzavřené pronájmy,“ uvádějí agentury.
„Míříme na zavedené prodejce, kteří se chtějí ukázat zákazníkům novým způsobem, ale také na nové značky a start-upy, které hledají své zákazníky na konkurenčním trhu. Pilířem jsou B2B webové stránky PopupMaj.cz zaměřené na konverzi, podpůrná PPC kampaň ve vyhledávačích, na Facebooku, Instagramu a LinkedIn. Tu podtrhuje i nová korporátní identita z naší dílny,“ přibližuje Šimon Vodrážka, digital director Story tlrs. Dopad digitální kampaně rozšířila PR podpora cílená na klíčová ekonomická a retailová média. Úkolem PR bylo představit nové možnosti prodeje širší cílové skupině, která pak přes digitální kampaně dorazí na web.
Strategii prodeje i kampaně připravil správce nemovitosti, realitní společnost Cushman & Wakefield. „K nápadu vytvořit Pop-Up Máj nás vedla příležitost využít přesně na 18 měsíců zbývajících do zahájení rekonstrukce prostory 9.500 metrů čtverečních prodejní plochy,“ vysvětluje Michal Dostál, head of marketing Cushman & Wakefield.