V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

Dům Máj v novém propagují Story tlrs a Topic PR

Nová vizuální identita Máje

Nová vizuální identita Máje

Varianty nového loga Máje

Varianty nového loga Máje

Aplikace nové vizuální identity Máje

Aplikace nové vizuální identity Máje

Obchodní dům Máj změnil název, koncept a vizuální identitu. Jedna z nejznámějších obchodních adres v Praze se nově jmenuje Pop-Up Máj. Název podtrhuje, že se Máj vydal cestou krátkodobých pronájmů, které dávají prostor klasickým, ale i experimentálním formám prodeje. Prvním krokem je nová akviziční kampaň na oslovení nájemců v režii agentury Story tlrs. O PR podporu se stará Topic PR.

Změnu symbolizuje slogan Vydělávejte v největším pop-up storu ve střední Evropě. Kampaň běžela od 27. května do konce června a mezi podnikateli měla za cíl rozšířit povědomí o nové možnosti prodeje. Měřítkem úspěchu je získání nových nájemců. „Už během prvních dnů od spuštění vygenerovala několik poptávek přeměněných v uzavřené pronájmy,“ uvádějí agentury.

„Míříme na zavedené prodejce, kteří se chtějí ukázat zákazníkům novým způsobem, ale také na nové značky a start-upy, které hledají své zákazníky na konkurenčním trhu. Pilířem jsou B2B webové stránky PopupMaj.cz zaměřené na konverzi, podpůrná PPC kampaň ve vyhledávačích, na Facebooku, Instagramu a LinkedIn. Tu podtrhuje i nová korporátní identita z naší dílny,“ přibližuje Šimon Vodrážka, digital director Story tlrs. Dopad digitální kampaně rozšířila PR podpora cílená na klíčová ekonomická a retailová média. Úkolem PR bylo představit nové možnosti prodeje širší cílové skupině, která pak přes digitální kampaně dorazí na web.

Strategii prodeje i kampaně připravil správce nemovitosti, realitní společnost Cushman & Wakefield. „K nápadu vytvořit Pop-Up Máj nás vedla příležitost využít přesně na 18 měsíců zbývajících do zahájení rekonstrukce prostory 9.500 metrů čtverečních prodejní plochy,“ vysvětluje Michal Dostál, head of marketing Cushman & Wakefield.