Jaroslav Duroň z agentury PR.Konektor a Rostislav Starý z agentury Konektor Social založili novou společnost El Paso Investments. Ta drží jejich podíly v marketingových startupech, do kterých investují. Konkrétně jde o projekty Augmented Society, která vyvinula inovativní technologické řešení pro reklamní kampaně využívající rozšířenou realitu a nabízí je prostřednictvím mobilní aplikace Arnie, a Moood Factory, která plánuje v létě představit nový nástroj pro HR. Oba startupy rozjíždějí lidé z agentur Konektoru. Augmented Society patří El Pasu ze 70 %, po 10 % v něm vlastní Rudolf Kvíz, Lukáš Bašta a Petr Ungermann. Moood Factory drží El Paso napůl s Tadeášem Novákem, čerstvě se navrátivším manažerem Konektoru.
„Kromě toho spustíme na podzim další projekt na pomezí marketingu a médií,“ uvedl Starý. „Marketingová komunikace prochází obdobím velkých změn a příležitostí. Zajímavé projekty jsme připraveni podpořit nejen finančně, ale i manažersky a dlouholetým know-how a zkušenostmi s prací s velkými českými i nadnárodními společnostmi,“ doplnil Duroň.
El Paso Investments se zařadí po bok firem, jež Duroň se Starým spustili v posledních letech – v roce 2016 založili vývojářské centrum Blue M na Mauriciu, v roce 2017 přišli s influencerskou agenturou The Hive. Společně vlastní i majoritní podíly v PR agentuře PR.Konektor a obsahové agentuře Konektor Social, které pracují pro klienty Microsoft, Mondelez, Sazka nebo Stock.