Ve čtvrtek proběhla v sídle Microsoftu konference Content marketing 2017. Kromě Johna Wilperse zaujal Jakub Mařík z Bsnapu, svou typologií vlivných českých postav na Instagramu.

DV TV vybrala od lidí 2 miliony Kč

Videoprojektu bývalých tváří České televize zafungovalo prohlásit se veřejnou službou.

Martin Veselovský odešel z České televize a začal natáčet internetová videa pro Economii. Foto: Economia

Martin Veselovský s kolegyní Danielou Drtinovou odešel z České televize a začal natáčet internetová videa pro Economii. Foto: Economia

Crowdfundingová kampaň se internetové televizi DV TV Daniely Drtinové a Martina Veselovského se povedla. Místo požadovaných 750.000 Kč vynesla za jeden měsíc konání víc než dvaapůlkrát tolik – jsou dva dny do konce a přes web Startovač.cz poslali lidé na DV TV přes 2 miliony Kč. Tvůrci projektu je chtějí použít na zvukové podcasty, přepisy interview (slibují magazín DV TV interview) či na výjezdy do regionů a předvolební debaty.

Drtinová s Veselovským a dalšími kolegy v čele s editorem Janem Rozkošným prodali třeba 500 hrnků s logem za 690 Kč, celkem tedy za 345.000 Kč, dál taky několik večeří s Drtinovou, běhů s Veselovským, kuličková pera či abonmá za 1.620 Kč ročně, tedy 135 Kč měsíčně, což je tolik, kolik lidé odvádějí na koncesionářském poplatku České televizi. Celá kampaň byla postavena právě na tom, že DV TV se prohlásila veřejnou službou. „Staňte se koncesionářem první webové televize veřejné služby,“ nabádala.

Milníky DV TV na Startovači: za kolik co nabízejí. Repro: startovac.cz

Milníky DV TV na Startovači: za kolik co nabízejí. Repro: startovac.cz

Z České televize tým DV TV přišel a loni v květnu začal publikovat své videorozhovory na webech vydavatelství Economia Zdeňka Bakaly. Za to dostává od Economie zaplaceno paušálně. Dodává je jako firma Online Partners, kterou rovnými díly vlastní Drtinová, Veselovský, Rozkošný a další editor Jan Ouředník.