Dvacetpětka má po dvou týdnech přes pět tisíc soutěžících!

„Parádní spolupráce a navíc hra spojená s přiblížením a pochopení našich produktů.“

Marketingová hra Dvacetpětka zajímá hlavně ženy ve věku od 25 do 34 let

Marketingová hra Dvacetpětka zajímá hlavně ženy ve věku od 25 do 34 let

V Česku je nový marketingový nástroj, který posiluje známost značky. Je to hra Dvacetpětka, která vychází z oblíbeného pexesa a která za první dva týdny od spuštění oslovila víc než 12.000 uživatelů, z nichž 43 % se zaregistrovalo a soutěžilo. Zájem tvůrce překvapil a přibývá i firem, které se rozhodly do hry zapojit a těžit z jejího velkého potenciálu.

Dvacetpětka využívá strmě rostoucí oblibu takzvaných waiting games, které si lidé stahují stále častěji do svých chytrých telefonů a hrají je například na zastávce, v čekárně u lékaře nebo při jiných krátkých prostojích. Dvacetpětka svým soutěžícím ale nabízí daleko větší komfort, než znají z klasických oddechových her. Ty si musí uživatelé buď zaplatit nebo jsou tlačeni k utrácení drobných částek během hry, případně musí trpět půlminutová videa s reklamami. Naopak ve Dvacetpětce získají ti nejlepší soutěžící hodnotné ceny.

„Vtip Dvacetpětky je v tom, že reklama je zakomponovaná přímo do hry. Našli jsme způsob, jak lidem cíleně ukazovat zboží, aniž by je to rušilo jako klasická reklama,“ popisuje managing director Alex Trejtnar s tím, že každý soutěžící stráví opakovaným hraním 13 minut.

Výhody a obrovský potenciál nové hry si uvědomuje stále více firem. Hned do prvního týdne se s Dvacetpětkou zapojilo více než 10 značek z různých odvětví.

„Ke spolupráci s Dvacetpětkou nás přivedla snaha o originální propagaci našeho hotelového resortu a oslovení nových zákazníků, kteří nás a region ve kterém se nacházíme neznají. Dvacetpětka je originální nápad se svým konceptem propagace značky a produktů hrou a dle mého názoru jako dělaný na současnou dobu, kdy většina lidí sedí před počítačem a nudí se. Spolupráce je za Spa & Wellness Hotel St. Moritz jednoznačně pozitivní. Zvedl se nám markantně jak počet sledujících na našich sociálních sítích, tak přímé prokliky na naši webovou stránku a do našeho rezervačního systému,“ říká marketingový manažer Jakub Kubů. I zde bylo více než tisíc soutěžících, kteří strávili s obrázky hotelu přes 400 hodin.

„Parádní spolupráce a navíc hra spojená s přiblížením a pochopení našich produktů,“ hodnotí Petr Kovařík ze společnosti Pražská čokoláda Steiner & Kovarik. Jejich soutěže se zúčastnilo přes 1.200 soutěžících a v průměru každý z nich strávil 30 minut s produkty partnera, celkem přes 600 hodin.

Už první dny ukázaly, že Dvacetpětka má velký zásah hlavně v produktivní věkové skupině 25-34 let z 60 % zastoupené ženami. Čtyři z deseti návštěvníků stránky se pustili do některé ze soutěží a celkem strávili s produkty partnerů k dnešnímu dni už přes 2.600 hodin čistého času. Každý soutěžící v průměru absolvoval sedm her a produkty, které si partneři vybrali na přední strany pexesových karet, se celkem objevily více než 2,4 milionkrát.

Stát se partnerem soutěže je velmi jednoduché, stačí se zaregistrovat a koupit si kredit (máme zajímavé procentní bonusy při nabití většího kreditu), za který si pak bude partner nastavovat soutěže a kupovat další služby. U jednotlivých soutěží lze pak volit z různých parametrů, jako jsou délka soutěže (1, 3, 5 nebo 7 dní), maximální počet soutěžích (1.000 až 10.000), nepřeskočitelné video před první hrou soutěžícího, top umístění soutěže ve výpisu aktivních soutěží či videonávod,“ přibližuje Trejtnar.

„Kredit umožňuje partnerům plánovat a rezervovat si prostor, protože maximální počet soutěží v jednom dni je zatím omezen na šest. Také platí pravidlo, že v aktivních soutěžích nesmí být partneři se stejným obchodním záměrem, to znamená, že se vám v jednom dni nepotkají dvě firmy zabývající se třeba prodejem bot.“

„Dále dokončujeme finanční až 10% affiliate přímo pro soutěžící (po odsouhlasení affiliate podmínek), aby nám doporučili firmu, která by mohla mít o Dvacetpětku zájem. Tutéž možnost bude mít i partner, může také získat až 10 % ze zakoupeného kreditu jiného partnera. A během května spustíme takzvaný kickback, partner tak bude moci za přivedené hráče získávat kredit. Aktuálně jednáme s některými marketingovými agenturami ohledně soutěží pro jejich klienty a začleněním Dvacetpětky do dlouhodobé strategie a při plánování nových kampaní jako doplněk k nadlince (ATL) i podlince (BTL),“ říká Alex Trejtnar.

Text je placenou propagací společnosti 25ka