Známá hra, která napomáhá ve výzkumu demence, se rozšířila i na pole virtuální reality. Sea Hero VR, vytvořená společností Deutsche Telekom, má za úkol sbírat data o tom, jak se její hráči orientují v prostoru. Na základě těchto dat pak vědci získávají nové poznatky o nemoci, jejímž nejranějším projevem je právě ztráta orientace v prostoru. Oproti klasické mobilní verzi má Sea Hero VR výhodu v simulování detailnějšího prostředí a získávání přesnějších dat.
Hru si na celém světě stáhlo přes tři miliony uživatelů, v Česku jich je 200.000. „Za minulý rok se nasbírala data, která by vědci sbírali dvanáct tisíc let,“ vysvětlila na 29. AppParade Julie Šislerová ze společnosti Avatar Media, která aplikaci vytvořila. Pouhé dvě minuty hraní se podle ní rovnají pěti minutám kvalitativního vědeckého výzkumu. Hra, ve které je hlavním úkolem řídit loď podle zapamatované mapy, je dostupná pro Android i iOS, VR verze pak pro zařízení Oculus.

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou
