Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Dvojka CZC.cz vyhlašuje příměří s první Alzou

Dvojka trhu s elektronikou hodlá na Vánoce odměnit zákazníky své i největší konkurence.

O letošních zimních svátcích se dvojka na trhu s elektronikou CZC.cz rozhodla namísto klasické vánoční kampaně vyhlásit příměří s hlavním konkurentem, kterým je Alza.cz. Vyzývá proto zákazníky, aby nakoupili podle vlastních preferencí, a na web přidal takzvaný Odměňovač, díky němuž má na odměnu nárok každý, kdo někdy už na některém z e-shopů nakoupil. Soutěžit je možné každý den od 1. listopadu do 23. prosince.

CZC.cz: Vánoční příměří (Brain One)

CZC.cz: Vánoční příměří (Brain One)

Kampaň běží online včetně YouTube a sociálních sítí, v tisku, v rádiu a využívá venkovních formátů v metru a tramvajích. Připravil ji interní marketingový tým CZC.cz v čele s Milanem Dudou, ve spolupráci s agenturou Brain One a produkcí Bumerang Film.

Vánoční mírová deklarace

  • Klient: CZC.cz
  • Značka: CZC.cz
  • Nasazení: 1. listopad - 23. prosinec 
  • Kreativní agentura: Brain One
  • Produkce: Bumerang Film
  • Mediamix: online, out-of-home, tisk, rádio