Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Dvořákův rival ve volbě Hynek Chudárek nastupuje do ČT, bude řídit obchod

Novým obchodním ředitelem České televize se k 1. listopadu stane Hynek Chudárek, spoluzakladatel hudební stanice Óčko a do loňska její výkonný ředitel, který před rokem kandidoval na generálního ředitele ČT proti Petru Dvořákovi, jenž nad Chudárkem nakonec ve finále vyhrál.

Hynek Chudárek. Foto: ČT

Hynek Chudárek. Foto: ČT

Na starosti bude mít aktivity veřejnoprávní instituce v oblasti prodeje omezeného reklamního prostoru, sponzoringu a tzv. product placementu, ve vytěžování archivu ČT, v rozvoji knižní edice či prodeji merchandisingu ČT. Chudárek se o místo šéfa ČT ucházel dvakrát, v letech 2009 a 2011, pak vlastnil firmu zabývající se výrobou CD a DVD nosičů.

Oblast marketingu převezme k témuž datu dosavadní ředitelka Vnější a vnitřní komunikace ČT Daniela Němcová. Tím Česká televize slučuje oddělení komunikace, které Němcová vede od prosince 2011, s agendou marketingu. „To vychází ze snahy dosáhnout účinnější a efektivnější prezentace České televize směrem k veřejnosti,“ prohlásila mluvčí ČT Michaela Fričová.

„Věřím, že tyto personální změny přinesou České televizi stabilitu a jasnou vizi v oblastech obchodu a marketingu, a podpoří tak probíhající transformaci v ostatních klíčových oblastech,“ říká generální ředitel ČT Petr Dvořák.