
Michal Krčmář
Z největšího českého e-shopu Alza.cz, kde odpovídal za webový obsah, přichází Michal Krčmář do manufaktury Brašnářství Tlustý, na pozici e-commerce director. Tam se chce zaměřit na posílení digitální transformace a vytvořit tak z tuzemské firmy globálního hráče, který bude prodávat své výrobky do celého světa. Globální expanzi firma zahájila nedávným vstupem na americký trh pod značkou Legion.
Brašnářství Tlustý zaznamenalo díky prodeji přes internet růst už během koronakrize. Teď hodlá posílit nezávislost na většině prodejních a distribučních řetězců, v duchu hesla „od výroby přímo k zákazníkovi“. Krčmář proto plánuje posílit online pozici prostřednictvím nových komunikačních kanálů od PPC kampaní přes původní obsah až po spolupráci s PR agenturou FYI Prague. Chce se zasadit také o to, aby firma vždy prodala vše, co aktuálně vyrobí, a minimalizovala tak zatížení na vstupních nákladech.
Krčmář kromě Alzy dřív dělal datového analytika v Moneta Money Bank a je také spoluzakladatelem firmy pro akreditované rozbory vody Vodatest, s aktuálním ročním obratem 15 milionů Kč. Působí i jako dlouholetý lektor online marketingu.
Brašnářství Tlustý se od roku 2013, kdy obnovila svůj provoz, specializuje na manufakturní výrobu kožených produktů. Veškeré výrobky dělá na zakázku. Vyrábí peněženky, pouzdra, opasky, tašky přes rameno a do ruky, aktovky i cestovní tašky, kožené zápisníky, dámské kabelky, pánské boty či kožené náramky.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací
