V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

E-commerce ve Slevomatu šéfuje Jan Koutný, dosud dělal pro Tesco

Jan Koutný

Jan Koutný

Do předního českého portálu hromadného nakupování nastoupil na nově vytvořenou pozici ředitele e-commerce Jan Koutný, pětatřicetiletý absolvent sociologie na Fakultě sociálních věd fakulty Univerzity Karlovy, který poslední tři roky působil ve české pobočce společnosti Tesco Stores jako e-commerce manažer, kde vybudoval službu prodeje potravin přes internet iTesco.

„Mým cílem je dostat Slevomat během příštího roku mezi nejvýznamnější a největší prodejce zboží na českém internetu. Nabídku zboží budu rozšiřovat o exkluzivní a inspirativní zboží za příznivé ceny. Tady vidím budoucnost zboží na Slevomatu,“ prohlásil.

Koutný od roku 2000 dělal v agentuře MEMRB, v roce 2003 nastoupil do Teska, kde do září 2010 zastával pozici Site Research Manager. Na tomto postu vytvořil expanzní strategii Tesca pro Česko a Slovensko - mezi lety 2005 a 2009 se počet prodejních ploch Teska zdvojnásobil.