Emailové HR kampaně Škody obstará H1.cz

O emailové náborové kampaně automobilky Škoda se nově starají specialisté z digitální agentury H1.cz, která uspěla v tendru. Navazují tak na spolupráci z minulosti, kdy Škodovce dělali kampaně na Facebooku a Instagramu. Agentura zajistí obsah emailů, grafickou podobu i „backend“ jednotlivých kampaní. Jejich úkolem je zaujmout potenciální zájemce o práci.

„Protože se zájemci o práci ve Škoda Auto pracujeme dlouhodobě, chceme je cíleně informovat jen o akcích, nabídkách a možnostech, které se jich bezprostředně týkají. Adresáty nechceme zahlcovat sice zajímavými, ale pro ně nerelevantními informacemi,“ uvedla vedoucí náboru a HR marketingu automobilky Petra Meliška. Proto bude H1.cz obě primární cílové skupiny, tedy techniky a IT specialisty i studenty a absolventy, segmentovat ještě dál podle několika úrovní kritérií.

„Databázi, kterou máme k dispozici, dál segmentujeme podle věku, bydliště, ale i seniority nebo dovedností uchazečů. A na každý segment pak posíláme obsah, který je pro uchazeče zajímavý. A abychom se s klientem mohli naplno věnovat rozvoji strategie, kampaně budeme ve větší míře automatizovat,“ uvedl Martin Kružík, online marketing konzultant z H1.cz.