Dva tendry energetické společnosti E.on na dlouhodobou spolupráci v oblasti digitálního marketingu vyhrála agentura Symbio Digital. Stala se jednak dodavatelem grafiky a UX a bude pro E.on zajišťovat část online aktivit (úpravy webu, bannerové kampaně, newslettery), jednak získala možnost pracovat na vzniku nové mobilní aplikace pro správu klientských účtů. Kromě Symbia spolupracuje E.on v oblasti digitálu ještě s agenturou Brainz.
„Do loňského roku nám zajišťovala úpravy webu agentura Ogilvy & Mather, ale současné výběrové řízení se týkalo trochu jiných aktivit, než jaké měla na starost ona, protože jsme loni v půlce roku spustili nový web a rozšířili jeho záběr. V současnosti máme na digitál dvě agentury, kromě Symbia jde o agenturu Brainz. S tou jsme nyní dokončili návrh nového webu pro soutěž Ekologický oskar, který jsme dnes spustili, a řešíme společně komunikační koncepty pro akvizici a doplňkové služby, které nabízíme našim zákazníkům. Symbio se bude nyní věnovat hlavní webové prezentaci a připravuje naši mobilní aplikaci,“ přiblížil Médiáři marketingový manažer digitálních aktivit E.onu Jiří Pudil.
„Pro E.on děláme kreativní koncepty k akvizičnímu funnelu, uživatelské rozhraní a design v rámci komunikace prodeje doplňkových služeb pro zákazníky a komunikaci prodeje produktů pro korporátní klienty,“ přiblížil Štěpán Kleník z Brainz.