Energetická skupina E.on si ve dvoukolovém tendru na strategickou a kreativní agenturu vybrala VCCP. Ta v říjnu představí nový komunikační koncept značky, který už nebude využívat herečku Marthu Issovou. Dosavadní koncept fungoval pět let, uveden byl v půli roku 2018. Vytvářela ho agentura Mark BBDO, která pro E.on pracovala od jara 2017.
„Naše dosavadní komunikace fungovala velmi dobře, s rostoucími ambicemi se však rozšířil záběr komunikačních témat, která už původní koncept neunesl,“ uvedl k tendru Simona Bláhová, která v E.on vede oddělení nadlinky a kampaní. Novou kampaň od VCCP uvede image spot, s produktovými propozicemi a integrovanou kampaní napříč kanály.
„Kategorie energií se v posledních letech neuvěřitelně proměnila,“ komentoval strategické zadání Lazo Raftovski, senior planner VCCP. „Na jedné straně stojí současný ekonomický vývoj, kde se cena energií stala pro mnohé palčivým tématem. Na straně druhé je pak transformace celého odvětví směrem k dlouhodobé udržitelnosti.“
E.on si čerstvě vybral také agenturu pro interní komunikaci, stali se jí Loosers. Správu digitálních kampaní pro E.on od začátku letoška zajišťuje Marketup, komunikaci na sociálních sítích pak Socialsharks.

Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life
