Zakladatele e-shopu s módou Bibloo Petra Liesnera nahradí na pozici ředitele tohoto internetového obchodu Aleš Pitro. Liesner chce se chce ještě víc věnovat strategickému směřování firmy, konkrétně na spuštění redesignovaného webu a především na další rozvoj na zahraničních trzích. Bibloo odstartovalo v roce 2015, během čtyř let se dostalo do 32 zemí v Evropě.
Pitro pracoval 14 let pro českou módní značku Pietro Filipi, v níž z pozice obchodního ředitele řídil expanzi na osmi evropských trzích a spuštění online byznysu. Poslední tři roky pracoval pro rakouského prodejce nábytku Kika, na českém a slovenském trhu řídil spuštění e-commerce a vedl marketingové aktivity firmy.
E-shop Bibloo ovládá investor v realitách Václav Skala, vlastník obchodního domu Kotva v Praze, kde má Bibloo od roku 2016 svůj concept store. Podle posledních zveřejněných informací Skalovi v provozující firmě Digital People patří 80 %, Liesnerovi 20 %.