Internetový obchod Bigbrands.cz ze skupiny Mall Group v letošní vánoční kampani akcentuje původní význam nejkrásnějších svátků v roce - klid, mír a pohodu. V době předvánočního šílenství BigBrands říká, že nejlépe si Vánoce stejně užijete podle svého. Cílem je posílit image značky v segmentu módy a zároveň nabídnout řešení pro klidný nákup vánočních dárků z pohodlí domova. Kampaň běží online a je doplněna o outdoorovou projekci na LED panelech a vizuály umístěnými ve stanicích pražského metra. Režie se ujal Ladislav Plecitý, kreativu a produkci zajistila Scope Productions.
Vánoce po svém
- Značka: Bigbrands
- Klient: Mall Group
- Kreativní agentura a produkce: Scope Productions
- Režie: Ladislav Plecitý
- Kreativní ředitel: Stanislav Dušánek
- Account director: Kateřina Fojtíková
- Copywriter: Simona Kožuchová
- Fotograf: Jan Nechvíle
- Mediamix: online, out of home
- Nasazení: listopad 2018
Sdílejte