Kreativní agentura DDB vyhrála výběrové řízení a jako nového klienta získala CZC.cz, internetový obchod s elektronikou, který se v minulých kampaních s dosavadní agenturou Brain One profiloval jako hrdá dvojka trhu, za první Alzou. DDB se bude nově starat o kreativní komunikaci značky, která zahrnuje zejména televizi a out-of-home s přesahem do sociálních médií. První výstupy se v médiích objeví koncem léta.
„DDB nás v tendru přesvědčili svým přístupem, a hlavně neotřelými nápady, jak dál rozvíjet naši komunikaci, posunout se z místa, a přitom navázat na dosavadní myšlenky a linku,“ přiblížil Milan Duda, marketing director CZC.cz. E-shop patří do skupiny Mall Group.
„Společně s klientem je naším cílem podporovat vnímání značky jako sympatické a lidské alternativy k mimozemské jedničce. S CZC.cz budeme nadále komunikovat hlavní atributy značky v aktualizovaném provedení,“ říká Magdaléna Mohelová, business director DDB.
Jarní kampaň recyklátem z loňska
Kvůli současné situaci se začátek spolupráce odkládá na podzim. Jarní kampaň vychází s upraveným spotem s moderátorem Patrikem Hezuckým z loňského května. Jde o kampaň Dvojky to uměj za míň ještě od Brain One a její produkce Bumerang Film. Startuje 20. dubna a poběží měsíc a půl v televizi, na YouTube a jinde online v podobě hlavního padesátivteřinového a produktových patnáctivteřinových spotů. Kromě toho se na YouTube opět objeví i kratší videoformáty na podporu klíčových kategorií jako notebooky, mobilní telefony či gaming. Veškerá komunikace směřuje na landing page Dvojky to uměj za míň. Hlavním benefitem kampaně jsou speciální slevové kódy. Komunikuje i Garanci skvělé ceny, díky níž si mohou zákazníci zlevnit produkt, pokud ho u konkurence najdou levněji.
„Na jedničku zase nebylo, a proto jsme raději než do nových spotů investovali do slevových voucherů, které našim zákazníkům v době krize přijdou vhod,“ parafrázuje text spotu marketingový ředitel Duda. „Kromě toho myslíme i na rodiče samoživitele, pro které může být může být tato situace neúnosná. Proto mají naši zákazníci možnost přispět v nákupním košíku Klubu svobodných matek, který z výtěžku zprostředkuje běžné týdenní nákupy potřebným rodinám. Aktuálně se podařilo vybrat už více než půl milionu korun a sbírka stále pokračuje. Do e-shopu navíc dodáme geekovské roušky a výtěžek z jejich prodeje půjde také Klubu svobodných matek.“