E-shop Emco pokračuje s agenturou Digital Ant

Digitální agentura i letos bude pracovat na marketingu pro rodinnou potravinářskou firmu.

Emco

České Emco vyváží své výrobky do 50 zemí světa

Rodinná potravinářská firma Emco pokračuje v dlouhodobé spolupráci s agenturou Digital Ant. Ta pro e-shop značky vytváří a spravuje online výkonnostní kampaně od roku 2019, kdy byl e-shop uveden na trh. V rámci kampaní agentura pracuje s platformami Google, zbožovými srovnávači a systémem Criteo pro personalizovaný remarketing. Sezónní kampaně a nové produkty navíc podporuje kampaněmi na sociálních sítích.

Prodej přes e-shop podle majitele firmy Emco Martina Jahody trvale roste: „Je to náš jediný prodejní kanál, který je plně pod naší kontrolou a který tak můžeme dlouhodobě budovat. Očekáváme, že jeho role bude dále posilovat i po skončení epidemie.“