
České Emco vyváží své výrobky do 50 zemí světa
Rodinná potravinářská firma Emco pokračuje v dlouhodobé spolupráci s agenturou Digital Ant. Ta pro e-shop značky vytváří a spravuje online výkonnostní kampaně od roku 2019, kdy byl e-shop uveden na trh. V rámci kampaní agentura pracuje s platformami Google, zbožovými srovnávači a systémem Criteo pro personalizovaný remarketing. Sezónní kampaně a nové produkty navíc podporuje kampaněmi na sociálních sítích.
Prodej přes e-shop podle majitele firmy Emco Martina Jahody trvale roste: „Je to náš jediný prodejní kanál, který je plně pod naší kontrolou a který tak můžeme dlouhodobě budovat. Očekáváme, že jeho role bude dále posilovat i po skončení epidemie.“

Czech News Center nakročilo k „Netflixu na časopisy“: zavádí souhrnné předplatné

Redakce by měly prodávat osobnosti, jako to dělají hudební vydavatelství

Štěpán Kozub zkusí vyprodat O2 arenu, s komediální show Bez urážky!
