
České Emco vyváží své výrobky do 50 zemí světa
Rodinná potravinářská firma Emco pokračuje v dlouhodobé spolupráci s agenturou Digital Ant. Ta pro e-shop značky vytváří a spravuje online výkonnostní kampaně od roku 2019, kdy byl e-shop uveden na trh. V rámci kampaní agentura pracuje s platformami Google, zbožovými srovnávači a systémem Criteo pro personalizovaný remarketing. Sezónní kampaně a nové produkty navíc podporuje kampaněmi na sociálních sítích.
Prodej přes e-shop podle majitele firmy Emco Martina Jahody trvale roste: „Je to náš jediný prodejní kanál, který je plně pod naší kontrolou a který tak můžeme dlouhodobě budovat. Očekáváme, že jeho role bude dále posilovat i po skončení epidemie.“

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Shortlist ceny Lemur vede Svengali, za přínos PR bude oceněn Ladislav Kříž
