E-shop s výživou a potřebami pro kojence Feedo.cz začíná vydávat svůj časopis nazvaný Feedo. První číslo vyjde v listopadu. Magazín bude vycházet čtvrtletně a bude mít 68 stran. Print se stane dalším komunikačním kanálem obchodu, a to vedle blogů, newsletterů, seminářů nebo kanálu na YouTube.
Časopis dostane prvních 30.000 zákaznic zdarma k nákupu, ostatní si ho budou moci stáhnout online. „Časopis má ambici stát se chytrým nákupním rádcem. Maminky budou snadno vědět, jaké produkty a značky nakupovat,“ marketingový manažer Freedo.cz Štěpán Jandl. Vložená do něj bude příloha pro děti s omalovánkami, pohádkami a doplňovačkami pro děti.
Magazín nabízí inzertní prostor pro dodavatele e-shopu i externí zadavatele, cenu za běžnou pravou inzertní stranu nastavil na 90.000 Kč.
E-shop Feedo.cz založilo duo Matúš Karaffa a Martin Molčan. Kromě Česka, kde funguje šest let, působí také na Slovensku a v Polsku. Kromě e-shopu provozuje firma také dětský online outlet Kiido.cz.

V Czech News Center založili odbory. Plánují spolupráci i s těmi veřejnoprávními

Vedení Mark BBDO přebírají Zdeněk Mikeš a Martin Mareš

Technologičtí giganti vyhlížejí století Afriky
