V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

E-shop pro matky Feedo.cz přijde s vlastním časopisem

Titulní strana nového časopisu Feedo

Titulní strana nového časopisu Feedo

E-shop s výživou a potřebami pro kojence Feedo.cz začíná vydávat svůj časopis nazvaný Feedo. První číslo vyjde v listopadu. Magazín bude vycházet čtvrtletně a bude mít 68 stran. Print se stane dalším komunikačním kanálem obchodu, a to vedle blogů, newsletterů, seminářů nebo kanálu na YouTube.

Časopis dostane prvních 30.000 zákaznic zdarma k nákupu, ostatní si ho budou moci stáhnout online. „Časopis má ambici stát se chytrým nákupním rádcem. Maminky budou  snadno vědět, jaké produkty a značky nakupovat,“ marketingový manažer Freedo.cz Štěpán Jandl. Vložená do něj bude příloha pro děti s omalovánkami, pohádkami a doplňovačkami pro děti.

Magazín nabízí inzertní prostor pro dodavatele e-shopu i externí zadavatele, cenu za běžnou pravou inzertní stranu nastavil na 90.000 Kč.

Ukázka z chystaného časopisu e-shopu Feedo.cz

Ukázka z chystaného časopisu e-shopu Feedo.cz

Ukázka z chystaného časopisu e-shopu Feedo.cz

Ukázka z chystaného časopisu e-shopu Feedo.cz

Ukázka z chystaného časopisu e-shopu Feedo.cz

Ukázka z chystaného časopisu e-shopu Feedo.cz

E-shop Feedo.cz založilo duo Matúš Karaffa a Martin Molčan. Kromě Česka, kde funguje šest let, působí také na Slovensku a v Polsku. Kromě e-shopu provozuje firma také dětský online outlet Kiido.cz.