Newsletter, o který si tolik píšete, se vrátil do pravidelného rytmu, zase chodí denně ráno v šest.

Eat This Paper. Vítězný print z Young Lions je skutečností, jedlý papír prodává Eska

Nikola Foktová a Adam Citta z Kindred Group zrealizovali koncept, s nímž vyhráli v soutěži.

Vlevo Adam Citta a za ním Nikola Foktová, tvůrci kampaně Eat This Paper

Vlevo Adam Citta a za ním Nikola Foktová, tvůrci kampaně Eat This Paper, vpravo vedle ní Jana Hrdinová, account projektu, a Adéla Vašíčková, head of PR v Kindredu

Jedlý papír z kampaně Eat This Paper

Jedlý papír z kampaně Eat This Paper

Jedlý papír z kampaně Eat This Paper

Jedlý papír z kampaně Eat This Paper

V restauraci Eska v pražském Karlíně jsou od 11. října do 11. listopadu na prodej jedlé papíry. Každý, kdo si papír z limitované edice za 100 Kč zakoupí, podpoří boj proti chudobě ve světě. Výtěžek z prodeje poputuje mezinárodní organizaci CARE. Celá kampaň je realizací vítězné práce kategorie Print letošní soutěže mladých marketéru Young Lions. Tvůrci konceptu jsou Nikola Foktová a Adam Citta z agenturní skupiny Kindred Group. Kampaň stojí na faktu, že výživová hodnota zmíněného jedlého papíru odpovídá dennímu nutričnímu příjmu podvyživeného somálského dítěte.

Vítězná práce

Vítězná práce kategorie Print letošních Young Lions

Kampaň Eat This Paper se rozhodl realizovat tým Kindred Group právě ve spolupráci s Eskou a místní pobočkou organizace CARE. „Kampaň dokazuje, že účast na Young Lions nemusí sloužit pouze ke zvýšení prestiže a k oborovému ocenění, ale může prospět dobré věci,“ prohlašuje agentura.