V restauraci Eska v pražském Karlíně jsou od 11. října do 11. listopadu na prodej jedlé papíry. Každý, kdo si papír z limitované edice za 100 Kč zakoupí, podpoří boj proti chudobě ve světě. Výtěžek z prodeje poputuje mezinárodní organizaci CARE. Celá kampaň je realizací vítězné práce kategorie Print letošní soutěže mladých marketéru Young Lions. Tvůrci konceptu jsou Nikola Foktová a Adam Citta z agenturní skupiny Kindred Group. Kampaň stojí na faktu, že výživová hodnota zmíněného jedlého papíru odpovídá dennímu nutričnímu příjmu podvyživeného somálského dítěte.
Kampaň Eat This Paper se rozhodl realizovat tým Kindred Group právě ve spolupráci s Eskou a místní pobočkou organizace CARE. „Kampaň dokazuje, že účast na Young Lions nemusí sloužit pouze ke zvýšení prestiže a k oborovému ocenění, ale může prospět dobré věci,“ prohlašuje agentura.
Sdílejte