Pietro Filipi. Kara. Glami. Lookio. Čtvero tuzemských outletů. Čtvero malých českých značek. Best practices z Instagramu. Přijďte 20. listopadu na Módu v Česku do Aureole.

Echo24 má 129.000 uživatelů měsíčně

V prvním měřeném měsíci překonal nový web návštěvnosti Britské listy či Deník Referendum.

Dalibor Balšínek mluví o svém projektu Echo24. Foto: Vojta Herout

Dalibor Balšínek promluvil o Echu na lednové konferenci Médiáře. Foto: Vojta Herout

Zpravodajsko-publicistický web Echo24 šéfredaktora a vydavatele Dalibora Balšínka má první celistvá čísla z oficiálního tuzemského měření návštěvnosti Netmonitor. V červenci stránku navštívilo 129.311 uživatelů. Přepočteno na průměrný den to znamená přes 8.000 lidí, týdně pak skoro 41.000.

V kategorii zpravodajských webů se tak Echo24 v červenci řadí hned za weby regionálních týdeníků 5plus2 vydavatelství Mafra, Balšínkova předchozího působiště. Echo má momentálně zhruba pětkrát menší návštěvnost než sekce zpravodajství webu Lidovky.cz, zároveň též o polovinu vyšší návštěvnost než názorové Britské listy či zhruba čtyřikrát vyšší než Patočkův online Deník Referendum.

Návštěvnost zpravodajských webů v červenci 2014. Zdroj: Netmonitor. Kliknutím zvětšíte

Návštěvnost zpravodajských webů v červenci 2014. Zdroj: Netmonitor. Kliknutím zvětšíte

Echo24 startovalo v půli letošního března. Červencovou návštěvnost mohlo ovlivnit volno a letní počasí, které obvykle znamená pokles počtu uživatelů.