Připomeňte si letošní přehlídku agenturních novinek Digiveletrh ve fotografiích a prezentacích.

Economia a DV TV prodlužují spolupráci na další tři roky

Videoweb s rozhovory má nově umožnit sledovat videa bez reklam za platební bránou.

Tým DV TV a Economie při podpisu smlouvy

Tým DV TV a Economie při podpisu smlouvy

Strategická spolupráce mediálního domu Economia Zdeňka Bakaly a firmy Online Partners, která provozuje internetovou televizi DV TV a kterou rovnými díly spoluvlastní moderátoři Daniela Drtinová a Martin Veselovský a editoři Jan Rozkošný a Jan Ouředník, bude pokračovat. Novou smlouvu na další tři roky obě strany podepsaly v pondělí 9. prosince. Projekt startoval na jaře 2014, smlouvu pak na dosavadní tři roky prodlužoval na podzim 2016.

„Předmětem jednání o pokračující spolupráci bylo nejen vyjasnit programové schéma, rozsah a frekvenci publikování, ale také se shodnout na podmínkách, které budou reflektovat aktuální situaci na trhu videoobsahu a které budou oboustranně výhodné,“ oznámila Economia. „Čerstvě podepsaná smlouva posouvá spolupráci na novou úroveň - Economia se soustředí na monetizaci prostřednictvím reklam, DV TV se dále zaměří i na rozšíření o další produkty, jako jsou podcasty, přepisy rozhovorů nebo poskytnutí možnosti divákům a fanouškům sledovat videa bez reklam za platební bránou.“

„V řádu několika měsíců vyjdeme vstříc volání našich diváků po vylepšených podcastech, přepisech rozhovorů nebo možnosti sledovat rozhovory DV TV bez reklam,“ uvádí šéf projektu Rozkošný. Moderovat dál budou Drtinová, Veselovský a také Emma Smetana. Chystají se další série DVTV Roadshow v divadlech nebo kinech po celé republice, na nichž se diváci interaktivně přímo účastní natáčení rozhovorů. 

Rozhovory, debaty a videokomentáře DV TV publikuje zpravodajský web Aktuálně.cz. „Právě spojení Aktuálně.cz s DV TV je pro nás klíčové,“ vysvětlila ředitelka redakcí Economie Zuzana Kleknerová. „Propojení tedy oběma stranám dává velký smysl.“

„DV TV je úspěšný projekt, který velmi dobře doplňuje naši vlastní tvorbu vysoce kvalitního obsahu. Ačkoliv je videoprodukt pod tlakem klesajících cen internetové reklamy, věříme v potenciál monetizace prémiového obsahu. Vidíme u něj kontinuální nárůst přehrání a zároveň vnímáme zájem inzerentů spojit svoji značku se skutečně kvalitním obsahem, samozřejmě za odpovídající cenu. Pro rok 2020 proto máme ambici nárůstu výnosů stávajícího videa,“ říká  předsedkyně představenstva Economie Zuzana Řezníčková.