“Zabíjet značky je dobré,” pravil v pátek na Marketing Festivalu Mark Ritson mimo jiné. Než bude možné jeho přednášku zakoupit na webu akce, doporučujeme jeho vystoupení z března a z října 2018 či z léta 2017 – v něčem stejná, v něčem podrobnější – i jeho starší pohled na sociální sítě.

Economia a Respekt chystají nový lifestylový měsíčník Bel Mondo

Vydavatelství Economia a Respekt Publishing chystají nový lifestylový měsíčník Bel Mondo. Vzniká ve spolupráci s názorovým týdeníkem Respekt, poprvé vyjde 11. října v nákladu 45 tisíc kusů a rozsahu 96 stran. Ve volném prodeji bude za 79 Kč.

Informoval o tom web MaM.cz, který stejně jako Economia a Respekt Publishing spadá pod vydavatelské aktivity BXR Group, respektive finančníka Zdeňka Bakaly.

Šéfredaktorem titulu bude Petr Třešňák, dosavadní redaktor Respektu. Slibuje “časopis pro čtenáře, kteří rádi čtou a umějí si užít krásné věci”.

“Základem měsíčníku budou velké příběhy doplněné texty o módě, architektuře, designu, nových technologiích a dobrém jídle. Polovinu obsahu budou tvořit licencované překlady ze světových magazínů jako Vanity Fair, Intelligent Life nebo Spiegel,” uvádí MaM.cz.

Lifestylové přílohy už v minulosti uvedly Hospodářské noviny (Proč ne?!), Lidové noviny (Esprit) či E15 (Zen, nově i v ruské verzi). Představují nosiče žádanější, luxusnější inzerce, kterými noviny mohou vyvažovat propady inzertních příjmů ze svých základních titulů.

Lifestylové tituly v nákladnější formě vznikají také solitérně, naposledy jde o čtvrtletník La Bohème.