Mediální dům Economia začal na správu reklamy na svých webech iHNed.cz, Centrum.cz, Aktuálně.cz a v jeho videosekci využívat technologické řešení od dánské technologické firmy Adform. Pomocí jeho supply-side platformy (SSP) spravuje jak displejové pozice, tak videoreklamu.
Ondřej Týma, senior yield manager Economie, vykládá implementaci SSP od Adformu jako jeden z hlavních kroků k optimalizaci programatického prodeje internetové reklamy na webech zmíněného mediálního domu. Pro Adform se podle něj Economia rozhodla proto, že řada zadavatelů používá demand-side platformu (DSP) Adformu.
„Komunikace v rámci jednoho full-stack ekosystému mezi Adform DSP a SSP je bezpochyby obrovská výhoda, od které si slibujeme urychlení a značné zefektivnění práce jak na straně inzerentů, tak na naší straně,“ říká Týma. „Adform také nabízí mimo jiné široké možnosti realizace nestandardních a rich media formátů, u kterých do budoucna vidíme velký potenciál.“
„Kromě standardních reklamních formátů přinášíme do programatického ekosystému rich media, jako branding nebo různé druhy videoreklamy,“ přibližuje Michael Štádler, obchodní ředitel Adformu pro Česko.
Economia dosud využívala řešení Rubicon prostřednictvím tuzemského CPEx, integrovánu má i SSP AppNexus od Xandru. Obě platformy používá dál, nástroj od Adformu k nim přidává.