Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Economia přetáhla konkurenční Mladé frontě šéfa inzerce Jana Plamínka

Příležitost pro Economii vidí nový šéf inzerce ve všech formách elektronické distribuce obsahu.

Jan Plamínek. Foto: Economia

Jan Plamínek. Foto: Economia

Ředitelem inzerce vydavatelství Economia je od února Jan Plamínek. Do vydavatelství Hospodářských novin a odborných časopisů přišel z konkurenční Mladé fronty (nejde o vydavatele MF DNES), kde od srpna 2007 řídil inzerci bezplatného ekonomického deníku E15, v posledním roce pak celou divizi E15 vedl.

Předtím v letech 2000-2007 Plamínek působil v rámci obchodního týmu Ringieru. V Economii bude úkolem letos čtyřicetiletého manažera hlavně diverzifikovat zdroje inzertních příjmů a zefektivnit práci inzertního týmu, oznámila firma.

„Jedním z mých hlavních úkolů je najít a vytvořit reálné inzertní příležitosti, které se liší od zažitého dogmatu displejové reklamy, a to především v B2B komunikaci. Stejně důležitým zadáním pak bude posílení inzerce ze sektoru SME,“ uvedl nový šéf inzerce.

„Velkou příležitost pro vydavatelství Economia vidím v potenciálu odborných titulů a pochopitelně také ve všech formách elektronické distribuce obsahu,“ dodal.