Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Effectix hlásí šest nových lidí i nové klienty

V digitální agentuře Effectix.com přibylo šest nových lidí. Obchodní oddělení se rozrostlo o Barboru Holubovou a Daniela Halaburku. Dvěma novými specialisty na PPC jsou Adéla Jamborová, která přišla ze Shopsysu, a Michal Horňák, který si jako samouk rozběhl e-shop a rozhodl se rozšířit si obzory v agentuře. Tým pro social media doplnila Tereza Pachl. Backoffice posiluje o Evu Jelínkovou, která přišla ze společnosti Manpower.

„Využíváme dnešní nejistou dobu pro další posilování našeho týmu. Věříme, že ekonomické ochlazení, které začíná, bude velkou příležitostí pro online marketing. A my chceme být při tom a svým zákazníkům přinášet maximální přidanou hodnotu,“ uvádí ředitel agentury Karol Veleba.

S agenturou zároveň začali spolupracovat noví klienti - konkrétně společnost ComAp, které zajišťuje propagaci na sociálních sítích na světových trzích, a Gaudette, jíž dodává nově výkonnostní marketing do USA a Kanady. „Po nucené přestávce s námi obnovili spolupráci Maxima Reality v rámci SEO a Expobanka,“ doplňuje Veleba.