Výkonnostní agentura Effectix podepsala spolupráci hned se čtyřmi novými klienty. Jsou jimi centrum pro odběr krevní plazmy Cara Plasma, česká módní značka Blažek, švédský výrobce outdoorového oblečení Fjällräven a výrobce francouzské kosmetiky L’Occitane. Všichni se v době krize způsobené pandemií koronaviru rozhodli využít právě výkonnostní online marketing.
Cara Plasma chce po agentuře pomoci najít na internetu nové dárce krevní plazmy a přivést je do jednoho ze svých čtyř center. Effectix tak bude spravovat výkonnostní kampaně v Google Ads, Skliku a na Facebooku, včetně příprav kreativ. Specialisté Effectixu rovněž proškolí zaměstnance Cara Plasmy ohledně sociálních sítí a komunikační strategie na nich.
V případě Blažka si agentura vezme pod svá křídla výkonnostní reklamy na sociálních sítích. Pro Fjällräven bude Effectix marketingově zajišťovat internetový obchod Fjallraven-shop.cz, tedy PPC, SEO i sociální sítě. To vše agentura zajistí i značce L’Occitane, a k tomu navíc influencer marketing.
Nové certifikáty od Googlu a Facebooku
Agentura Effectix zároveň hlásí, že její dva pracovníci čerstvě získali prestižní osvědčení. Šéf agentury Karol Veleba je oficiálně Google Certified Trainer pro rok 2020. Stal se jím potřetí za sebou, když obhájil osvědčení z let 2018 a 2019. „Pod záštitou Googlu můžu přijímat a následně dál šířit mezi své kolegy i klienty nové poznatky,“ přiblížil Veleba přínos certifikátu.
Specialistka sociálních sítí z bratislavské části agentury Alica Šromovská nově získala badge Facebook Blueprint Certification. Jedná se o nejvyšší osvědčení, který lze od provozovatele Facebooku získat, a jeho držitel pro jeho získání musí prokázat rozsáhlou orientaci ve světě sociálních sítí.