Effectix s Tomkem investují do e-shopu Flangi

E-shop s luxusem, založený Lenkou Pertlíčkovou, plánuje s investicí evropskou expanzi.

Lenka Petrlíčková

Zakladatelkou e-shopu Flangi je Lenka Pertlíčková

Investiční společnost Impulse Capital, za níž stojí investor Ondřej Tomek, a marketingová agentura Effectix, kterou ovládá Branislav Gordan, společně vložily peníze do startupu Flangi, internetového obchodu se zaměřením na luxus a životní styl, který založila Lenka Pertlíčková. Na rozvoj a expanzi firmy daly prvních 10 milionů Kč s odsouhlaseným příslibem brzkých dalších investic. Cílem e-shopu je stát se v segmentu luxusu během tří let online jedničkou ve střední a východní Evropě.

Flangi funguje od loňského října a má za sebou první vánoční sezónu, měsíčně generuje statisícové obraty. Aktuálně nabízí luxusní produkty v kategoriích vaření a stolování, porcelán a sklo, doplňky do bytu a do koupelny, textil a beauty. Přibýt by měl i nábytek a módní doplňky. „Česká společnost hodně dozrála a je připravena investovat do věcí, které je doma obklopují. Řeší jak jejich kvalitu, tak i to, kdo je vyrábí,“ popisuje myšlenku e-shopu Pertlíčková, která v minulosti působila v obchodě Kulina.cz.

Flangi chystá zahraniční expanzi. „Chceme posunout Flangi na evropskou úroveň. Zužitkujeme u toho naše zkušenosti z e-commerce a strategického marketingu. Jako agentura aktuálně pracujeme pro více než 200 klientů nejen v Česku, ale také napříč Evropou i mimo ni,” přiblížil vizi Karol Veleba, ředitel agentury Effectix. Majitele agentury Gordana a investora Tomka pojí také nedávný vstup do cestovní kanceláře Exclusive Tours.