Průběh říjnového semináře o České televizi, kam poslanci nevpustili veřejnost, je volně k přehrání. Na YouTube ho zveřejnil moderátor Luboš Xaver Veselý, zde první a zde druhý díl.

Effectix se zaměřuje na exportní online marketing

Tým agentury Effectix

Tým agentury Effectix

Agentura pro výkonnostní marketing na internetu Effectix začala budovat vlastní oddělení pro exportní online marketing. Jako hlavní příležitost totiž aktuálně vidí pomáhat tuzemským obchodním firmám v rozšiřování jejich podnikání za hranice Česka. „Za poslední rok to je téma číslo jedna v online i offline byznysu. Většina evropských i světových trhů zažívá právě v rámci e-commerce enormní růst a proto se nabízí ideální příležitost expandovat do zahraničí,“ je přesvědčen výkonný ředitel a hlavní stratég Karol Veleba.

Nově zakládané oddělení má pracovat ve složení Eva Durnová (projektová manažerka), Blanka VelebováDominik Kohel (manažeři obchodního rozvoje), Jana TrojanováAlžbeta Fábryová (specialistky na PPC) a Radim Kracík (specialista na SEO). Věnovat se mají edukaci českých a slovenských klientů, kterým je už zdejší trh malý, exportním analýzám zahraničních online trhů a hledání příležitostí na nich, optimalizaci zahraničních online platforem jako Bing, Amazon či srovnávače Googlu, výkonnostním kampaním na zahraničních trzích či implementaci e-shopů na zahraničních webech.

Mezi zahraniční trhy, s nimiž už má Effectix zkušenost, patří USA, Kanada, Španělsko, Japonsko či Rumunsko. Effectix je zároveň jediným českým zástupcem v loni založeném regionálním sdružení BlueAlliance. Na zářijové pracovní snídani vydavatelství C.O.T. Media v pražském Florentinu se navíc šéf Effectixu Veleba shodl s dalšími řečníky, že v online marketingu obecně - nejen v exportním - dnes namísto PPC či SEO určuje videoreklama ve všech svých podobách. Jako platformy šíření přitom nelze opomenout sociální sítě - tedy Facebook, ale ještě víc Instagram.