Effectix zakládá kreativní oddělení, v čele Petržilka

Ondřej Petržilka povede nové kreativní oddělení digitální agentury z pozice art directora.

Ondřej Petržilka

Ondřej Petržilka

Digitální agentura Effectix zakládá vlastní kreativní oddělení. Jeho hlavní postavou je Ondřej Petržilka jako art director. Má dvacetileté zkušenosti z reklamních agentur jako Young & Rubicam, Leo Burnett či Kaspen a je držitelem ocenění Effie či Louskáček. Spolu s ním bude kreativní kampaně připravovat Daniela Kántorová, která přišla ze společnosti Albixon. Ta má zkušenosti s redakční činností, správou sociálních sítí i kompletního marketingu a je také autorkou knihy Otevřená zpověď rodiny Prudilů.

Daniela Kántorová

Daniela Kántorová

Digitální agentura Effectix tak pokračuje v přerodu z čistě výkonnostní na fullservisovou agenturu. Nově založené kreativní oddělení teď spolu týmem pro social media pod vedením Kláry Faiglové je tak nyní schopna dodávat kreativní a zároveň funkční řešení.

Přerodu Effectixu odpovídají i změny, které během léta provedl šéf a spolumajitel agentury Karol Veleba. „Roky 2020 a 2021 jsou pro nás rekordní. A k našemu překotnému růstu jsme museli přizpůsobit a rozšířit management. Dozrál čas na změny a doplnění managementu,“ podotkl. Tým Effectixu v Česku a na Slovensku čítá dohromady už přes 70 lidí.

V současném managementu agentury tak má Dominik Kohel na starosti tým obchodního rozvoje, Radim Kracík má pod sebou produkční část firmy a přípravu nových produktů a služeb, Blanka Velebová je zodpovědná za finanční řízení společnosti a controlling projektů, v nichž má Effectix majetkovou účast, a Jana Rebicerová za HR. Nad vším stojí Karol Veleba jako CEO a spolumajitel. V managementu chybí ještě interní marketér, kterého Effectix aktivně hledá.

V klientském portfoliu Effectix pokračuje ve spolupráci se společností Herbalife, které bude kompletně spravovat online marketing v Česku a na Slovensku, nově agentura spravuje výkonnostní kampaně pro Unicredit Bank a rozjíždí spolupráci na SEO pro firmu Stavmat. Do konce září chce agentura pro všechny klienty dokončit implementaci měřicího nástroje Google Analytics 4.