
Ondřej Petržilka
Digitální agentura Effectix zakládá vlastní kreativní oddělení. Jeho hlavní postavou je Ondřej Petržilka jako art director. Má dvacetileté zkušenosti z reklamních agentur jako Young & Rubicam, Leo Burnett či Kaspen a je držitelem ocenění Effie či Louskáček. Spolu s ním bude kreativní kampaně připravovat Daniela Kántorová, která přišla ze společnosti Albixon. Ta má zkušenosti s redakční činností, správou sociálních sítí i kompletního marketingu a je také autorkou knihy Otevřená zpověď rodiny Prudilů.

Daniela Kántorová
Digitální agentura Effectix tak pokračuje v přerodu z čistě výkonnostní na fullservisovou agenturu. Nově založené kreativní oddělení teď spolu týmem pro social media pod vedením Kláry Faiglové je tak nyní schopna dodávat kreativní a zároveň funkční řešení.
Přerodu Effectixu odpovídají i změny, které během léta provedl šéf a spolumajitel agentury Karol Veleba. „Roky 2020 a 2021 jsou pro nás rekordní. A k našemu překotnému růstu jsme museli přizpůsobit a rozšířit management. Dozrál čas na změny a doplnění managementu,“ podotkl. Tým Effectixu v Česku a na Slovensku čítá dohromady už přes 70 lidí.
V současném managementu agentury tak má Dominik Kohel na starosti tým obchodního rozvoje, Radim Kracík má pod sebou produkční část firmy a přípravu nových produktů a služeb, Blanka Velebová je zodpovědná za finanční řízení společnosti a controlling projektů, v nichž má Effectix majetkovou účast, a Jana Rebicerová za HR. Nad vším stojí Karol Veleba jako CEO a spolumajitel. V managementu chybí ještě interní marketér, kterého Effectix aktivně hledá.
V klientském portfoliu Effectix pokračuje ve spolupráci se společností Herbalife, které bude kompletně spravovat online marketing v Česku a na Slovensku, nově agentura spravuje výkonnostní kampaně pro Unicredit Bank a rozjíždí spolupráci na SEO pro firmu Stavmat. Do konce září chce agentura pro všechny klienty dokončit implementaci měřicího nástroje Google Analytics 4.

„Vizuálně super.“ George od České spořitelny vítězí spotem pro mladé

Až příliš pozornosti. Jak přežít v neutichajícím online roji

Při agentuře DigitalAd vznikla mediálka Dingo Media
