Effectix získal podíl v cestovce Exclusive Tours

Agentura loni vyrostla o pětinu, přidala tvorbu videí a chce investovat do e-commerce.

Tým agentury Effectix v roce 2020

Tým agentury Effectix v roce 2020

Výkonnostní agentura Effectix.com se stala spolumajitelem cestovní kanceláře Exclusive Tours. Ta se orientuje na dolarové milionáře, ale loni na ni dopadla koronakrize. Effectix v cestovce od ledna drží podíl 6,5 %. 

Většinovým majitelem Effectixu je Branislav Gordan, v agentuře mu patří 75 % (25 % vlastní její šéf Karol Veleba). V Exclusive Tours Gordanovi ještě patří napřímo 3 % a dalších 6,5 % přes jeho investiční firmu Coober Capital. Největším podílníkem Exclusive Tours je investor Ondřej Tomek, který přímo drží 36 % a dalších 16,5 % prostřednictvím společnosti Shoptet, dodavatele řešení pro e-shopy (v Shoptetu má 70 % Tomkova společnost Impulse Capital). Podíl 31,5 % vlastní jednatel cestovky Marek Babšický.

„V kooperaci s několika partnery se Effectix stal spolumajitelem, ale i členem představenstva a bude se tak aktivně podílet na směřování cestovní agentury. Zároveň před Effectixem bude stát výzva v podobě realizace komplexní marketingové komunikace, která se nebude omezovat jen na online prostor,“ uvedla firma.

Effectix za rok 2020 navzdory omezením a nejistotě na trhu hlásí zvýšení obratu o 20 % a další rozšíření portfolia služeb i klientů, kterým spravuje výkonnostní marketing. Spolupráce nově začaly s klienty Metlife, Herbalife, L’Occitane, F-mobil a Smarty.cz.

„Změny, se kterými se musel celý trh vyrovnávat, akcelerovaly poptávku po přechodu byznysu do online prostředí a po online marketingu. To mělo pozitivní vliv na digitální agentury a Effectix nebyl výjimkou,“ popisuje vedení firmy. Díky novým klientům se agentura nedostala do situace, že by musela propouštět nebo omezovat provozní náklady: „Naopak došlo k výraznému posílení týmu specialistů, accountů, strategie, sales i HR.“

Agentuře také loni vzniklo nové mediální oddělení, zaměřené na tvorbu produktových a image videí. „Rovněž se rozběhl projekt Kreativních čtvrtků, kdy společně kreativní tým připraví originální návrhy, jejichž cílem je obohatit online komunikaci klienta o nové prvky a tím ji celkově posunout.“

Aktuální vývoj trhu Effectix vnímá jako příležitost pro další růst. Jedním z cílů tak pro agenturu jsou investice do zajímavých projektů v oblasti e-commerce.