Ekonom přebírá Tržilovy podcasty o podnikání

Týdeník vydavatelství Economia se hodlá zaměřit na audio, vidí v něm obchodní potenciál.

Dan Tržil. Foto: Rubikon PR

Dan Tržil. Foto: Rubikon PR

Týdeník Ekonom vydavatelství Economia plánuje produkovat podcasty, i ve spolupráci se svými obchodními partnery. „Naši čtenáři mají málo času, ale velký zájem dozvídat se, co se děje kolem nich. V audioobsahu proto vidíme obrovský potenciál,“ uvedl šéfredaktor Ekonomu Petr Kain.

Ekonom teď bere pod svá křídla podcast Dana Tržila Na vlně podnikání. Ten existuje zhruba tři roky, vychází od května 2018, a přináší Tržilovy rozhovory, v nichž podnikatelé popisují své know-how. „Značku Na vlně podnikání jsme koupili i s archivem podcastů. V rámci této transakce jsme se s Danielem domluvili na dlouhodobější spolupráci,“ upřesnila pro Médiář Soňa Jelínková, šéfka komunikace Economie.

Tržil produkuje také rozhovory Proti proudu, vytváří podcasty pro firmy (letos třeba pro finanční tržiště Zaloto) a provozuje katalog České podcasty.

Ekonom teď spouští v tisku a v online prostředí další vlnu kampaně na podporu značky. Ta navazuje na podzimní komunikaci se sloganem Jdeme do hloubky, abyste vy mířili výš. Kreativu opět dodala agentura VCCP.

Jarní vlna se zaměřuje na konkrétní témata, která čtenář v časopisu najde. „Chceme být průvodcem českých podnikatelů ve složitých ekonomických časech,“ podotkl šéfredaktor Ekonomu. Týdeník cílí na podnikatele, manažery, investory a veřejnou správu, vychází každý čtvrtek.

Vizuál z aktuální kampaně Ekonomu od VCCP

Vizuál z aktuální kampaně Ekonomu od VCCP