Ekonomický FocusOn nahradil dva stávající weby

Specializované weby o robotice a vodíku fúzují do webu o byznysu, technologiích a ekologii.

Logo webu FocusOn.cz

Logo webu FocusOn.cz

Firma AB Robotix Tomáše VrányJiřího Böhma, zároveň majitelů PR agentury ABBBA, spustila zpravodajský web FocusOn.cz. Ten se orientuje na tři klíčová témata - byznys, technologie a ekologie. Vzniká sloučením stávajících webů oRobotice.czoVodiku.cz, první z nich se na novém webu proměnil v rubriku Technologie, druhý v rubriku Ekologie. Redakce nyní čítá 11 stálých spolupracovníků. Jednou z nich je Eva Čerešňáková.

Sekce Byznys se pak vedle informačního servisu z oblasti financí či investic zabývá i lifestylovými tématy. „Cílem je ukázat třeba showbyznys nebo sport trochu jinak, než jak jsme zvyklí. Více se soustředit na ekonomickou stránku věci nebo finanční gramotnost v jednotlivých odvětví zábavního průmyslu,“ dodává Jiří Böhm, jeden ze zakladatelů FocusOn.cz.

„Většinou čerpáme ze zahraničních zdrojů, které případně lokalizujeme, pak z vlastních témat a především vlastních videoformátů - rozhovorů,“ řekl obecně k obsahové nabídce nového webu. Ta zahrnuje také podcast.

Obchodní model počítá s příjmy z inzerce ve formě bannerů i s vlastními prostředky zakladatelů webu Böhma a Vrány. „Do budoucna samozřejmě přemýšlíme o dalších zdrojích typu pořádaní konferencí či třeba tematických speciálů, ať už tištěných nebo webových,“ doplnil Jiří Böhm.