Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Elle Decor se přejmenuje na Elle Decoration, vydavatel sjednocuje názvy všech 25 edic

Rozhodnutí konsolidovat edice přichází krátce po oznámení, že Lagardere do podzimu prodá své zahraniční magazíny americké skupině Hearst.

Elle Decoration. Foto: HF 2000

Elle Decoration. Foto: HF 2000

Česká edice Elle Decor, čtvrtletně vycházejícího časopisu o bydlení, designu a architektuře, bude vycházet pod novým názvem Elle Decoration, a to od prvního čísla roku 2011, které bude v prodeji od 18. února.

„Změna názvu a loga na Elle Decoration se týká všech 25 mezinárodních edic, které za více než dvacetiletou existenci časopisu vznikly,“ uvedla společnost Hachette Filipacchi 2000, kterou vlastní francouzský koncern Lagardere (51 %) s německou Burdou (49 %).

Jak se původní francouzský titul Elle Decoration šířil po světě, jednotlivé edice se svými názvy i designem přizpůsobovaly specifikům národních trhů. Vznikly tak tituly jako Elle Interior, Elle Deco nebo Elle Decor.

Cílem změny, kterou iniciovalo francouzské vedení společnosti Hachette Filipacchi (spadá rovněž pod Lagardere), je sjednotit všechny edice pod jeden název-značku Elle Decoration s jednotným logem. Rozhodnutí konsolidovat edice přichází krátce po oznámení, že Lagardere do podzimu prodá své zahraniční magazíny americké skupině Hearst.

Elle Decoration s 25 jazykovými edicemi má měsíčně celkem přes 8 milionů čtenářů. Česká edice je ze dvou třetin původní (české interiéry, design, obchody), zbytek přebírá ze zahraničí.