Do agentury Nydrle na pozici emailing strategist nastoupil Karel Koupil. Se skupinou Kindred Group, do níž Nydrle patří, spolupracoval od loňska na dílčích projektech, teď v agentuře dostal na starost tým emailingových specialistů, se kterým zaštiťuje kompletní servis od návrhu komunikační strategie přes práci s databázemi až po analytiku kampaní pro klienty agentury. Spolupracuje také s novým interním datovým týmem Navidator.
„E-mailing je pro nás klíčový kanál z hlediska práce s databázemi a publiky klienta. Přestože má řada firem tendence jeho roli podceňovat, patří mezi nejefektivnější komunikační online kanály. Chceme plnit roli strategického partnera, který klientům pomůže potenciál tohoto kanálu maximálně vytěžit a integrovat ho do komunikačního mixu, aby dlouhodobě přinášel požadovaná KPI,“ vysvětluje Koupil.
Ten se digitálnímu marketingu věnuje od roku 2003. Spoluzaložil nástroj pro chytré rozesílání e-mailů Email Machine, který využívají firmy jako Nestlé nebo Česká pojišťovna.