
Globální síť Maple Bear nyní působí ve 28 zemích po celém světě a její součástí je přes 530 škol a školek, které nabízejí dvojjazyčný kanadský model vzdělání pro víc než 41.000 žáků ve věku od šesti měsíců do 18 let. Po vstupu do Bulharska, Rumunska, Albánie, Srbska a Chorvatska nyní Maple Bear nyní plánuje další expanzi a hledá partnery také v Česku a dalších zemích střední a východní Evropy.
Kanadské soukromé školy Maple Bear Global Schools plánují vstup na český trh a jejím cílem je oslovit místní podnikatele v oblasti vzdělání, aby se ke globální síti přidali formou franšízy. K dosažení těchto cílů si firma vybrala českou PR agenturu EMD Consultants, aby jí pomohla vstup na trh komunikovat. Kampaň pro segment B2B se zaměří především na ekonomická média.

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou
