Emil Nitkulinec je kreativním ředitelem v produkci Nice!

Nitkulinec přichází z agentury DDB. Má podpořit expanzi aktivit Nice! na americký trh.

Emil Nitkulinec

Emil Nitkulinec

Jako nový kreativní ředitel přišel do pražské produkční a postprodukční agentury Nice! Emil Nitkulinec. Podílet se bude zejména na výrobě CGI, ale i na projektech zaměřených na klasické natáčení. Působit bude i v produkci zaměřené na neziskový sektor a ve studiu Družina, které Nice! od letoška většinově vlastní. První projekty, které Nitkulinec kreativně vede nebo na kterých se podílí, jsou pro klienty Seznam.cz nebo Sazka.

Nitkulinec přichází z agentury DDB, kde jako head of art odpovídal za vizuální kvalitu veškerých projektů, v poslední době se pak staral zejména o vizuály v integrovaných kampaních pro McDonald’s. Předtím působil také v agenturách Ogilvy nebo Bistro Digital skupiny Dentsu.

„S Emilem jsme v kontaktu už řadu let, ale teď konečně dozrál čas, kdy jsme si řekli, že spojíme síly,“ říká Marek Štolún, spoluzakladatel agentury Nice! a šéf týmu postprodukce. „V nadcházejících měsících máme ambici přesunout část našich aktivit na americký trh a pevně věřím, že Emil bude důležitým prvkem této expanze,“ doplňuje.

Sdílejte