Vydavatelství Empresa Media Jaromíra Soukupa, též majitele největší mediální agentury v zemi Médea, zachová v roce 2015 agenturní provizi ve výši 15 %, kterou při prodeji reklamy dávají média zprostředkovatelům inzerce, tedy mediálním agenturám. Činí tak opak, než k čemu se rozhodly konkurenční Mafra, Czech News Center, BigBoard či Tiscali Media.
„Na rozdíl od jiných médií nemáme pocit, že by agenturní provize ztratila svůj význam,“ uvedl generální ředitel Empresy Daniel Köppl. „Stále ji vnímáme jako důležitý motivační prvek pro všechny agentury. Pokud dnes některé společnosti říkají, že agenturní provize ztratila svůj význam, tak by měly také říci čím a proč. Jsem přesvědčený, že většinou se za těmito slovy schovává jen pokus o skryté zdražení inzertního prostoru. Empresa Media zůstává ve své cenové politice konzistentní.“
Celé portfolio časopisových titulů Empresa Media (Sedmička, Exkluziv, Týden, Instinkt, MarketingSalesMedia, Top dívky a Popcorn) bude i v roce 2015 obchodovat mediální zastupitelství Media Master. „K tomuto portfoliu přibudou v novém roce i tituly z dalších vydavatelství,“ uvedlo vydavatelství.