Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Empresa Media získá od Mladé fronty titul Sedmička, prodá jí ekonomický Profit

Vydavatelství Empresa Media a Mladá fronta si k 1. srpnu navzájem prodají práva k týdeníkům Profit a Sedmička. Mladá fronta Františka Savova tak bude nově vydávat ekonomický týdeník Profit a Empresa Media Jaromíra Soukupa Sedmičku. Oznámily to dnes oba podniky.

Empresa Media se chce více zaměřit na zpravodajské a společenské týdeníky - zůstávají jí zpravodajský Týden a společenské časopisy Instinkt, Popcorn a Top dívky, má práva i pro už neexistující Mladý svět. Zároveň už pár měsíců pracuje na novém časopisu pro masové publikum, což by se mohlo potkat s koupí Sedmičky.

Mladá fronta převzetím Profitu, který v 90. letech začínal jako rádce drobných podnikatelů, zase rozšíří svoji působnost v ekonomicky zaměřených periodikách. Vydává ekonomický deník E15 a na začátku června koupilo týdeník Euro.