Empresa Media uvádí časopis Sedmička Retro

Dvouměsíčník vychází v nákladu 35.000 výtisků za cenu 15 Kč, poprvé se objeví 23. června.

Titulní strana prvního vydání časopisu Sedmička Retro

Titulní strana prvního vydání časopisu Sedmička Retro

Vydavatelství Empresa Media přichází s časopisem Sedmička Retro. Nový dvouměsíčník je odnoží bulvárního týdeníku Sedmička a má přinášet hlavně „životní příběhy osobností, jež se nesmazatelně zapsaly do české kultury“. Tiskne se v nákladu 35.000 kopií, má 44 stran a stojí 15 Kč. Na pultech bude poprvé ve středu 23. června.

Šéfredaktorkou Sedmičky Retro je Zuzana Fojtíková, která v Empresa Media řídí většinu titulů - kromě týdeníku Sedmička její odnože Sedmička Křížovky, Sedmička pro maminky a Sedmička pro ženy, dále společenský měsíčník Exkluziv a také čtrnáctideník VIP Svět, uvedený začátkem června.