
Titulní strana prvního vydání časopisu Sedmička Retro
Vydavatelství Empresa Media přichází s časopisem Sedmička Retro. Nový dvouměsíčník je odnoží bulvárního týdeníku Sedmička a má přinášet hlavně „životní příběhy osobností, jež se nesmazatelně zapsaly do české kultury“. Tiskne se v nákladu 35.000 kopií, má 44 stran a stojí 15 Kč. Na pultech bude poprvé ve středu 23. června.
Šéfredaktorkou Sedmičky Retro je Zuzana Fojtíková, která v Empresa Media řídí většinu titulů - kromě týdeníku Sedmička její odnože Sedmička Křížovky, Sedmička pro maminky a Sedmička pro ženy, dále společenský měsíčník Exkluziv a také čtrnáctideník VIP Svět, uvedený začátkem června.

Agentura RobertNemec.com zůstává
Robert Němec je nově Robert Le Veneur

Web Economie bude mít nové vedení
Josef Pazderka jako šéfredaktor Aktuálně.cz končí

Televize představila nového tvůrce
Luděk Staněk přichází na Novu. Bude kreativním producentem komediálních seriálů

Porotci ocenili kampaň 13 minut
Český úspěch v Cannes Lions: McCann a Hero & Outlaw mají stříbrného Lva za PR

Moderátor a rádio mají stříbrnou svatbu
Leoš Mareš slaví 25 let na Evropě 2. Chce vydržet do roku 2047

Pracuje na prezidentské kampani