
Titulní strana prvního vydání časopisu Sedmička Retro
Vydavatelství Empresa Media přichází s časopisem Sedmička Retro. Nový dvouměsíčník je odnoží bulvárního týdeníku Sedmička a má přinášet hlavně „životní příběhy osobností, jež se nesmazatelně zapsaly do české kultury“. Tiskne se v nákladu 35.000 kopií, má 44 stran a stojí 15 Kč. Na pultech bude poprvé ve středu 23. června.
Šéfredaktorkou Sedmičky Retro je Zuzana Fojtíková, která v Empresa Media řídí většinu titulů - kromě týdeníku Sedmička její odnože Sedmička Křížovky, Sedmička pro maminky a Sedmička pro ženy, dále společenský měsíčník Exkluziv a také čtrnáctideník VIP Svět, uvedený začátkem června.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí
