Už příští pondělí proběhne soutěžní přehlídka mobilních aplikací AppParade. Vyhrajte Apple Watch.

Empresa přelévá čtenáře Sedmičky k Instinktu společným prodejem

Společný balíček Sedmičky a Instinktu

Společný balíček Sedmičky a Instinktu

Vydavatelství Empresa Media ve speciální akci snížilo cenu části nákladu svých týdeníků Instinkt a Sedmička, které začala prodávat ve společeném balíčku. Společenský Instinkt, který je normálně za 20 Kč, a bulvární Sedmička, jež je normálně k mání za 10 Kč, lze najednou koupit za 25 Kč. Akce začala koncem června s dárky (turistické mapy, žabky, taška, kniha apod.), nyní pokračuje bez nich.

„Cílem bylo oslovit čtenáře Sedmičky, což je zhruba 180 tisíc lidí týdně, kteří titul kupují, a nabídnout jim, aby si k Sedmičce přikoupili Instinkt. Náklad balíčku je 10.000 kusů, což je pro Instinkt necelých 20 % celkového tištěného nákladu, pro Sedmičku cca 4 %,“ přiblížila Médiáři výkonná ředitelka vydavatelství Empresa Media Kateřina Jelínková. Balíček se podle ní osvědčil jak v létě, tak dále v září.

„Po dvou a půl měsících prodeje balíčku lze konstatovat, že ‚nekanibalizuje‘ samostatný prodej ani jednoho titulu. A jestliže u Sedmičky přispívá k celkovým prodejům přibližně ve stejné míře jako je jeho podíl na celkovém nákladu [4 %], tak u Instinktu se podařilo zvýšit pultový prodej o téměř 30 %, což jsou nejvíce čtenáři Sedmičky, které jsme pro Instinkt tímto krokem získali,“ přibližuje.