
Titulní strana prvního vydání časopisu VIP svět
Vydavatelství Empresa Media Jaromíra Soukupa uvádí na trh nový časopis s názvem VIP svět. Bude vycházet jako čtrnáctideník, a to každé sudé pondělí. „Díky své ceně 12 Kč se jedná o nejlevnější bulvár na trhu,“ prohlašuje vydavatelství, pod nějž spadá i provozovatel televize Barrandov.
Šéfredaktorkou nového časopisu je Zuzana Fojtíková, která v Emprese řídí většinu tištěných titulů, bulvární Sedmičku či magazín Exkluziv. Obsah VIP světa zahrne novinky ze světa českého a světového showbyznysu, rubriky jako Bydlení slavných, rozhovory, novinky o kosmetice a módě, články o zdraví, vztahová témata a „hlavně zajímavosti všeho druhu“.

Startuje ženská reklamní agentura Nuagencía

Kdy život platforem vstupuje do své druhé půlky
