Empresa uvádí na trh bulvární časopis VIP svět

Nový čtrnáctideník za 12 Kč slibuje každé druhé pondělí „hlavně zajímavosti všeho druhu“.

Titulní strana prvního vydání časopisu VIP svět

Titulní strana prvního vydání časopisu VIP svět

Vydavatelství Empresa Media Jaromíra Soukupa uvádí na trh nový časopis s názvem VIP svět. Bude vycházet jako čtrnáctideník, a to každé sudé pondělí. „Díky své ceně 12 Kč se jedná o nejlevnější bulvár na trhu,“ prohlašuje vydavatelství, pod nějž spadá i provozovatel televize Barrandov.

Šéfredaktorkou nového časopisu je Zuzana Fojtíková, která v Emprese řídí většinu tištěných titulů, bulvární Sedmičku či magazín Exkluziv. Obsah VIP světa zahrne novinky ze světa českého a světového showbyznysu, rubriky jako Bydlení slavných, rozhovory, novinky o kosmetice a módě, články o zdraví, vztahová témata a „hlavně zajímavosti všeho druhu“.