Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Empresa uvádí tištěný čtrnáctideník Exkluziv

Nový titul je spojený s magazínem sesterské televize Barrandov a s týdeníkem Sedmička.

Vydavatelství Empresa Media Jaromíra Soukupa přichází s novým společenským čtrnáctideníkem Exkluziv. Nese tentýž název jako týdenní magazín sesterské televize Barrandov, uváděný Kateřinou Brožovou. Vznikat má též v úzké spolupráci se Sedmičkou, dalším časopisem Empresy, kterému šéfuje Miroslav Graclík.

Obálka úvodního čísla časopisu Exkluziv

Zabývat se má tématy luxusu, módy, zdraví, kosmetiky, života známých lidí, kultury a zdravého životního stylu. „Rozhodli jsme se vyplnit mezeru na trhu v segmentu společenských čtrnáctideníků, který je z našeho pohledu nyní volný,“ říká Daniel Köppl, generální ředitel Empresy. Konkurenční Glanc vydavatelství Astrosat v září přešel ze čtrnáctidenní periodicity na měsíční. „Novým magazínem chceme oslovit i mladší čtenářky, které mají zájem o dění ve společnosti,“ dodal Köppl.

Nový titul poprvé vyjde ve středu 10. prosince, v rozsahu 100 stran a v nákladu 100.000 kusů. Bude stát 19 Kč.