Český čajový energy drink Samurai Shot uvedl na trh nový formát produktu - placatku. Novinka má objem 0,1 dcl a prázdná stojí 35 Kč. Pořídit se dá na e-shopu Samuraishot.cz, aktuálně hlavně jako součást vánočního balení. „Placatku si vyžádali sami zákazníci. Chyběla jim přenosná varianta do auta nebo do kabelky k originální skleněné láhvi o obsahu 0,5 litru,“ uvedl k novému produktu Jaromír Horák, zakladatel a spolumajitel projektu. Autorem designu etikety je, stejně jako v případě originálních lahví Samurai Shot, Maťo Mišík.
Projekt vznikl před dvěma lety, založil ho zmíněný Jaromír Horák, který se čajům a čajové kultuře věnuje profesionálně. Později se k němu přidal Martin Solnička, který rozvíjel hlavně marketing a obchod Samurai Shotu.
„Rosteme, na trhu jsme druhým rokem a růst za stejné období oproti loňsku je 230 %. Vánoce jako hlavní část roku jsou ještě před námi. Mezi další plány jistě patří vybudování silné pozice v Česku a růst v zahraničí. Kromě Samuraie chceme dále prosazovat lim-ču a přijít s novou plechovkou energy drinku,“ uvedl k plánům firmy Solnička. „Co se týče zahraničí, máme za sebou první krůčky s Polskem, Slovenskem a Ruskem. Oťukáváme Španělsko a zvažujeme účast na veletrh v Německu.“